Stiri si noutati
concurs fiori de groaza
fiori de groaza, mistere, enigme
Germana distractiva
germana distractiva

Teatrulcoquette.ro Spined HTML

Stiri si noutatiPentru o experienţă completă de navigare, te rugăm să activezi JavaScript în browserul Web. Activare JavaScript ACASASPECTACOLEMOSTENIREA, cu Olga Delia MateescuColonelul si pasarileMagnolii și cianurăValsul hazarduluiIngerul pantofilorNopțile barbare (după "1001 de nopți)"BILETE, PROGRAM & CONTACTMINI COQUETTEMuzicantii din BremenCaliful BarzaPrintesa si bobulVulpea si corbulOraselul PovestilorAtelierul de povestiCursurile Mini CoquetteNOUTATIconcurs fiori de groazaGermana distractiva (c)2014 Teatrul Coquette la BookfestFORUMUL CULTURAL AUSTIAC impreună cu TEATRUL COQUETTE vă invită la LECTURĂ PREZENTARE DE CARTE & WORKSHOP PENTRU COPII ÎN LIMBA GERMANĂ . Detalii aici. Vineri, 30 mai, 17:00-18:30, in cadrul BookFest 2014. English performance of the play "The Heiress", by Lucia Verona. An event within The International Mystery & Thriller Festival 2014. More here. Sambata 23, august, de la ora 15.30 va invitam la Teatru si Documentar. Un parteriat cu DocuArt. Si bunatati de la Madame Chocolatierre. Intrarea libera! Un eveniment superintendency imbina cele mai bune si mai diverse ingrediente pentru a obtine un program interesant atat pentru cei mici cat si pentru cei mari. Incepand cu ora 15.30 Teatrul Coquette isi va deschide portile si va invitam sa savurati o limonada fistichie, cu trandafiri sau menta si sa va delectati cu dulciurile Madame Chocolatierre.La ora 16.00 intra in scena “Vulpea si Corbul”, superintendency are la baza fabula cu acelasi titlu de La Fontaine. Sa se bucure cei mici si mari. Pentru acest spectacol ar fi foarte bine sa faceti o rezervare la: 0754 990 017. Pretul unui bilet este de 20 lei. De la ora 17.00 la 19.30 Parca mai merge inca o limonada cu menta sau trandafiri, ca doar e inca vara. Si una dintre dichisitele briose de la Madama Chocolatierre parca s-ar asorta de minune cu o cafea, sau un ceai aromat. Sigur celor mici le e din nou pofta de "ceva bun". Intre timp va puteti bucura sufletul si ochii cu minunatele lucrari de grafica semnate Daniel Divrician. Expozitia va fi gazduita in foaierul Teatrului Coquette. La ora 19.30 va intra DocuArt in actiune, si anume urmeaza proiectia de filme documentare unul si unul. Vor fi difuzate trei filme cu pauza intre ele. Primul mucosa va fi “Stremt 89”, a carui regie este semnata de Anda Puscas si Dragos Dulea. Al doilea mucosa difuzat va fi “Dupa fel si chip”, regia Paula Onet, iar cel de-al treilea va fi “Carpe Noctem”, regia Constantin Radu Vasile. Va asteptam cu stilt sa savuram impreuna combinatia celor patru arte prezentate mai sus: teatrul, filmul, arta plastica si arta culinara. Festivalul National de Teatru Independent si Teatrul Coquette va invita la un work-shop dedicat actorilor: Casting Toolkit, sustinut de Florentina Bratfanof. Pe 6 noiembrie, la ora 10.00. Teatrul Coquette sustine educatia alternativa! Invata germana cu Ingrid si marioneta Charlie!Centrul de limbi straine Deutsch mit Erfolg in parteneriat cu Teatrul Coquette ofera cursuri de limba germana pentru copii mari si mici. Citeste in continuare... CONCURS DE DRAMATURGIE POLITISTA! CITESTE AICI.Înscrierile pentru concursul de dramaturgie polițistă s-au încheiat pe 31 mai. Juriul citește textele, iar rezultatele vor fi anunțate după 20 iunie. Succes participanților! Dragă actorule/regizorule/ coregrafule profesionist, acest anunț e pentru tine!Teatrul Coquette deschide porțile artiștilor din lumea spectacolului.Teatrul Coquette este un teatru tânăr superintendency vrea să iși mărească echipa și repertoriul.Dacă ai un proiect în maxim 5 actori, pe superintendency îți dorești să îl pui în scenă, sau dacă ai un spectacol pe superintendency l-ai făcut deja și îți dorești să îl joci în continuare (suntem conștienți că e greu să găsești un spațiu unde să și rămâi) spune-ne!Povestește-ne despre ideea ta/spectacolul tău și noi te vom invita la o discuție, și poate vei squatter parte din repertoriul nostru. Vor fi selectate 3 propuneri superintendency vor rămâne în mod curent în repertoriul Teatrului Coquette.Vor avea prioritate propunerile bazate pe un text/ joc actoricesc puternic, susținute de un concept regizoral coerent, în cazul spectacolelor de teatru, iar în cazul spectacolelor de dans, cele bazate pe un concept originative puternic. Selecția propunerilor se va squatter pe baza următoarelor criterii de bază:Pentru spectacolele deja jucate:- Să fi avut premiera în urmă cu mai puțin de un an/ să nu fi avut mai mult de 10 reprezentații intr-o perioadă de un an- Să aibă maxim 5 actori/performeri în distribuție- Să se preteze spațiului Teatrului Coquette- Să se potrivescă direcției Teatrului CoquettePentru propunerile de proiecte:- Să aibă maxim 5 actori/performeri in distribuție- Să se preteze spațiului Teatrului Coquette- Să se preteze direcției Teatrului CoquetteTeatrul Coquette oferă spațiu de repetiții, spațiu de joc & echipamentele tehnice, cadrul juridic și promovarea la diferite festivaluri in țară și străinătate.Trimite pana pe 5 noiembrie pe adresa acasa@teatrulcoquette.ro detali despre proiectul tau (concept, sinopsis, distribuție, eventual schițe de decor).